Tramp nahoru sníh svahu — Stock fotografie

Tramp nahoru sníh svahu

— Fotografie od york_76

Podobná stock videa:

Zadní pohled v pohybu. Lyžaři, pečlivě lyžování dolů jeden po druhém v širokém oblouku Obtížnost sjezdovky v husté mlze. Zimní Outdoorové aktivity v horském středisku. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160.
Lyžaři na obtížnost Mountain sjezdové lyžování v zimní prázdniny — Stock video
Žena v bílém plášti a černé kalhoty lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí lyžařské hole. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, Zpomalený pohyb, 4k
Žena lyže profesionálně dolů svahu v horách — Stock video
Mladý lyžař muž v černé lyžařské oblek v pohodě rytina v sklon zatáčky vpravo, vlevo a dozadu, Stříkání sněhu. Brzdy a elegantně a efektivně otáčejí ang stoupá nahoru ve vzduchu vločky
Lyžař se změní, odborně a řádně carving na lyžařský svah — Stock video
Žena sjezdové lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava profesionálně s pomocí hole ski, sprej sněhu při zatáčení. Zasněžených vysokých hor jsou v pozadí, Zpomalený pohyb, 4k
Elegantní Žena lyžař profesionálně řezbářských svahu v horách — Stock video
Snowboardista provádět triky na sjezdovce
Snowboardista Provádět Triky Sjezdovce — Stock video
Lidé ze svahu v zasněžených horách
Lidé v zasněžených horách — Stock video
Lyžař je posuvné, sjezdové lyžování, carving styl v horském středisku v zimní dovolená. Od lyže na práci sprej sněhových vloček. Slunce oslnění a zářit na sněhu. Zpomalený pohyb, 3840 x 2160, 4k.
Lyžař lyžování dolů lyže na horském svahu a otáčení sníh sprej — Stock video
Široký, mužský lyžař v černém vybavení a bílá přilba s lyžařskými póly se tyčí na zasněženém svahu za slunečného dne na pozadí zasněžených kavkazských hor. Koncepce
Široký, mužský lyžař v černém vybavení a bílá přilba s lyžařskými póly, jezdí za slunečného dne na zasněženém svahu. Koncept zimních lyžařských sportů — Stock video
Pohyb na obtížné strmé sjezdovky na kterém pečlivě lyžování lyžaři v husté mlze. Zimní Outdoorové aktivity v horském středisku. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160.
Pohyb v blízkosti lyžaři se lyžování na strmém svahu obtížnost Mountain — Stock video
V hnutí pohled zepředu, Žena lyžař začátečník lyže a zatáčení vpravo a vlevo bez pomoci lyžařské hole, ona je drží ve svých rukou a lyžování pro instruktora, na zasněžené svahy pozadí.
Žena lyžař začátečník zatáčení vpravo a vlevo na sjezdovku bez pomoci hůlky — Stock video
Výstřel z Žena lyžař, ona lyže na svahu sám. Otáčí se doleva a doprava s pomocí lyžařské hole. Sprej sněhu při otáčení. Slow motion, video, stabilizace 4k, 3840 x 2160
Elegantní Žena lyžař lyžování svahu v horách — Stock video
Spousta lidí snowboardové a lyžařské dolů slunné stráně
Mnoho lidí lyžování po svahu — Stock video
Muž lyžař lyžování dolů hory s přátel - slunečný den - první osoba pohled
Muž lyžař lyžování dolů hory s přáteli — Stock video
Cestující s batohy udělat zimní výlet nad mraky s výhledem na vzdálené vrcholky pobřeží moře mraků — Stock video
V hnutí zadní pohled, lyžař žena pomalu lyžování dolů na snadné lyžařského svahu, na pozadí zasněžených horských svazích. Zpomalený pohyb, 4k 3840 x 2160
Lyžař žena se pomalu lyžování na sjezdovce v Mountain — Stock video
Lyžař začátečník ve světlé oblečení zpomalit obtížné horského svahu na lyžích, často obrací. Zastřelen v pohybu pozadí krásné zasněžené hory, boční pohled. Slow motion, hd
Aktivní lyžař pomalu dolů z horských svahů v zimě lyžování na sjezdové lyže — Stock video
Muž instruktor vyučuje studentka alpen lyžování v horském středisku v zimě. Lyžování zpět držení holí v ruce a ukazuje jak se správně
Instruktor učí studenta Alpen lyžování v obci hory v zimě — Stock video
Sportovní žena nosí červené lyžařské bundě a světlé zařízení. Opatrně a pomalu valí dolů kopcovité svahu hory, na lyže. V lyžařském středisku na dovolenou pomalý pohyb, 4k 3840 x 2160
Ženu pomalu Rolls dolů hory lyžování na strmém svahu s balvany — Stock video

Informace o použití

Tuto bezplatnou fotografii "Tramp nahoru sníh svahu" můžete použít pro osobní a komerční účely v souladu se standardní nebo rozšířenou licencí. Standardní licence pokrývá většinu případů použití, včetně reklamy, návrhů uživatelského rozhraní a balení produktů, a umožňuje až 500 000 tištěných kopií. Rozšířená licence povoluje všechny případy použití v rámci standardní licence s neomezenými tiskovými právy a umožňuje vám používat stažené obrázky pro zboží, další prodej produktů nebo volnou distribuci.

Tuto fotografii si můžete koupit a stáhnout ve vysokém rozlišení až do 5184x5184. Datum nahrání: 17. 10. 2013